1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

pythЧас йде швидко, і Python, одному з найпопулярніших мов програмування сучасності, виповнилося 30 років. Вперше про нього стало відомо в кінці лютого 1991 року, коли Гвідо ван Россум опублікував перший випуск Python в групі alt.sources.
Робота над мовою велася два роки, початковим завданням було створення скриптового мови для роботи з операційною системою Amoeba. Ця мова повинна була бути більш високого рівня, ніж Сі, плюс був би зручний доступ до системних викликів операційної системи.

У першій версії мови з'явилася підтримка класів з успадкуванням, обробка виключень, плюс система модулів і базові типи list, dict і str. Такий інструмент, як реалізація модулів і винятків був запозичений з мови Modula-3. Стиль кодування на основі...

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

kompБезкоштовні онлайн компілятори і інтерпретатори дуже корисні, коли ви хочете перевірити код або терміново реалізувати якусь ідею, коли немає доступу до системи з усіма необхідними інструментами для повноцінної компіляції.
Деякі з цих онлайн компіляторів і інтерпретаторів забезпечують підтримку старих і рідкісних мов програмування, а також різні середовища виконання, наприклад, стару DOS, це може бути дуже корисним для студентів або тих, хто хоче дізнатися більше про ці мовами, але не хоче нічого встановлювати на свій комп'ютер.
Для багатьох мов програмування потрібно витратити багато часу, щоб підготувати середовище. Потрібно завантажити багато файлів і виконати багато налаштувань. Безкоштовні онлайн компілятори можуть заощадити багато...

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

neinОчільник компанії Valve Гейб Ньюелл дав інтерв'ю новозеландському телеканалу 1 News і розповів про своє бачення геймінгу в майбутньому — зокрема, про нейроінтерфейси, які з часом повністю замінять «м'ясну периферію» — очі, руки і вуха.

Нейроінтерфейси або інтерфейс мозок-комп'ютер (BCI) в геймінгу — це, грубо кажучи, зв’язок відеогри безпосередньо з мозком. Для цього не знадобляться ні комп’ютери з телевізорами, ні навіть очі з вухами — грубо кажучи, вся гра буде відбуватися і контролюватися в мозку гравця.

Він упевнений, що за допомогою нейроінтерфейсу розробники зможуть «транслювати» гру безпосередньо в мозок людини, не використовуючи девайси — комп’ютери та приставки з телевізорами —і навіть «м'ясну периферію» — очі, вуха та...

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

Виступ к.т.н., доцента, завідувача кафедри кібербезпеки Університету банківської справи Олександра Гордєєва на тематичному тренінгу з нагоди Міжнародного дня комп’ютерника у Луцькому НТУ.gordeev

Доповідач розповів про популярну у бізнесі технологію айтрекингу. Це інструмент, який використовується для досліджень у різних галузях, найчастіше для маркетингу.

Він наголошує, що за використання інтерфейсу, людина отримує від 70% до 90% візуальної інформації. Тож основна ідея технології айтрекингу – це оцінка якості призначеної для користувача уваги на основі реєстрації та аналізу відстеження очей з використанням додаткового обладнання. Зафіксувавши розподіл зорової уваги споживача, можна проаналізувати, чим він більше цікавиться, а відтак, є...

1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

sherepПродуктивність додатків завжди викликала стурбованість у програмістів, особливо тепер, коли вона вимірюється нікчемними частками секунд.
Переклад публікується зі скороченнями, автор оригінальної статті Mohammed Ayar

Мови програмування існують вже кілька десятиліть, і кожен з них створений для задоволення визначеної потреби. На сьогоднішній день в світі налічується близько 700 відомих мов програмування, але на плаву залишитися вдалося тільки приблизно 250 з них.

Продуктивність безпосередньо залежить від швидкості, з якою еволюціонують комп'ютери, дотримуючись закону Мура:
В електроніці швидкість і продуктивність залежать від кількості транзисторів, які може мати конкретний чіп. Відповідно до закону Мура це число подвоюється...