1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 4.50 (1 Vote)

olimp1_40_zasВідсьогодні в ЛНТУ стартував тиждень факультету комп’ютерних та інформаційних технологій. Для студентів та викладачів підготували чимало різноманітних заходів, серед яких лекції відомих фахівців у комп’ютерній галузі, ігри та інтерактиви, конкурси та змагання.

Сьогодні, у рамках Тижня ФКІТ відбулася олімпіада із фронт-енд, організатором якої виступила компанія «Astound Commerce».

Перш за все, побажала успіхів учасникам випробування декан ФКІТ Інна Кондіус: «Сьогоднішньою олімпіадою ми розпочинаємо святкувати тиждень факультету. Наші партнери зголосилися і вийшли з ініціативою проведення цього заходу. Це не перший досвід нашої спільної  роботи і приємно, що він завжди має гарні результати. Сподіваємось, що сьогодні творча робота завершиться успіхом для кожного з вас і нехай переможе найкращий, утім пам’ятайте,що кожен з присутніх тут - уже кращий».

Долучилися до випробування студенти різних курсів навчання із кафедр: інженерії програмного забезпечення, комп’ютерних наук, автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій, комп’ютерної інженерії та кібербезпеки.

Про умови конкурсу розповіла HR офісу компанії у Луцьку «Astound Commerce» Катерина.

«Сьогодні у вас є можливість взяти участь у конкурсі, продемонструвати свій рівень знань і досвіду в області фронт-енд розробки і здобути бажану перемогу. Кожен з учасників отримає подарунки, а переможець потрапить на фінальне інтерв’ю з нашим менеджером і, в разі успішного його проходження, зможе приєднатися до нашої команди у Луцьку», - каже представниця компанії.

Олімпіада проходила у два етапи: теоретична частина у форматі запитань/відповідей у google-формі (тривалість 20 хв) та практичне завдання – створення макету, відповідно до дизайну (тривалість 50 хв).

Серед основних правил конкурсу: поважати себе та інших; дотримуватися тиші, аби кожен міг зосередитися на роботі; бути чесним перед собою та іншими і не користуватися додатковими ресурсами, щоб продемонструвати власний рівень знань і вмінь; пам’ятати, що конкурс не колективний, а індивідуальний, тож і результати кожного - в його руках.

Оцінювало здібності молоді досвідчене журі – фахівці компанії, які й перевіряли результати робіт та визначали переможця.

Після виконання завдань та їх експертного оцінювання, усі учасники отримали подарунки. Натомість, четверо щасливчиків здобули омріяну перемогу і віднині зможуть пробувати свої сили у співбесіді на подальше працевлаштування у «Astound Commerce». Серед них: Віктор Давиденко (4 місце), Павло Коваль (3 місце), Артем Базюк (2 місце) та Сергій Мельник (1 місце).

Додамо, що «Astound Commerce» -  це лідируюча компанія у сфері розробки цифрової комерції, що надає повний цикл послуг, починаючи від розробки, планування, VR дизайну, продовжуючи консультаціями клієнтів та їх постійною підтримкою. Місія компанії – допомогти культовим та інноваційним світовим брендам збільшити дохід, шляхом покращення їхніх відносин зі споживачами і бути успішними в сфері цифрової економіки. Сьогодні компанія представлена більш ніж у 14 країнах світу, має 10 центрів розробки і деякі з них знаходяться в Україні, а саме: у Луцьку, Вінниці, Ужгороді, Києві та Чернігові.

Ілона Карпюк, відділ іміджу та промоції
Фото – Марія Бандура

 

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter