До сесії лишилось:

 

flr2

Сайт створено з метою координації студентів ФКІТ, допомоги у пошуку навчальних матеріалів, передачі цінного досвіду від старшого покоління студентства до молодшого, різноманітних обговорень студентського життя, підтримання духу університету, створення власних традицій та цікавого дозвілля. Залучитись до роботи сайту мають можливість всі охочі, як студенти ФКІТ, так і зацікавлені у співпраці студентські (молодіжні) організації, інші студенти, абітурієнти.

Підтримуємо:

  1. Ініціативу та бажання наповнити сайт корисними для навчання та дозвілля матеріалами, статтями.
  2. Обґрунтовані пропозиції щодо покращення сайту, створення нових розділів.
  3. Культурне спілкування.
  4. Введення різноманітних рейтингів більшістю студентів (кращий викладач, найлегший навчальній курс, найважчий іспит, з якого факультету найгарніші дівчата), тощо.
  5. Проведення опитувань з метою виявлення найбільш цікавих для відвідувачів тем, а також для покращення сайту. Детальніше...
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Rating 0.00 (0 Votes)

vh_blogКласифікацію розроблено на основі багаторічних спостережень та власного педагогічного досвіду :)

Примітка. Як учитель упізнає, до якого типу належить? Дуже просто: абзац про свій тип йому видасться неправдоподібним або занадто гіперболізованим :) .

Учитель-колекціонер. Такого вчителя можна помітити на багатьох майстер-класах, тренінгах. Дуже часто  реєструється на онлайн-курси заради важливої мети - отримати сертифікат. Його професійна лексика рясніє поняттями скрайбінг, леп-бук, сторітелінг, blended lerning, гейміфікація... Зазвичай учитель цього типу не використовує всі практики в роботі, адже його завдання - колекціонувати :) .

Учитель-фотограф. Добре, що сучасна дійсність винайшла Instagram. Адже зараз важливо не провести урок, а зробити про нього фотозвіт - так би мовити, довести, що урок був, що діти до школи прийшли, за партами (бажано якось їх гарно скласти) сиділи. Для фотографа важливе використання "спецефектів" у кадрі: побільше карток, побільше наліпок, побільше... та будь-чого, головне побільше. Тоді кадр яскравіший. Чим більше фото, тим кращий учитель :) .

Учитель-блогер. Щойно пролунав дзвінок на перерву, а вчитель-блогер уже повідомив півсвіту, що сьогодні в нього було на уроці, що написали діти у творах і про що він думав протягом останньої години. Байдуже, що це не завжди цікаво іншим, адже колеги зазвичай роблять те саме, що й блогер, тільки не публікують :) .  Підтримує тісні зв'язки з учителями всіх типів, бо вони - джерело його творчості :) .

Учитель-підприємець. Продати можна все - ось девіз учителя цього типу. А й справді, чого б не підзаробити на власному труді? У хід ідуть тести, таблиці, схеми, блокноти, щоденники. А що? Є попит - є пропозиція :) . Якщо вчитель-підприємець іще й дуже творчий, то він може продавати й роботи фотографа, і блогера, й інших підприємців.

Учитель-НУШ. Він попереду всіх змін. Концепцію НУШ іще тільки писали, а цей учитель уже поділив клас на 7 зон. Його зачаровують усі реформи і, як наслідок, не влаштувують написані кимось конспекти чи підручники. Він готовий створювати нові методики й навіть нові правила. Часто це нове - трохи "закручено-перекручене" старе. Потай від зайвого ока учитель-НУШ усе-таки полюбляє користуватися добре перевіреним "старим".

Учитель-ностальгія твердо переконаний: раніше все було не так. І діти були вихованіші, і вчителів шанували, і програма легша, і підручники зрозуміліші. Живе спогадами (на рівні зітхань) про минуле. Намагається минуле пристосувати до вимог 21 століття, але зазвичай йому це не вдається, що викликає ще більше суму, відчаю й безнадії :( .

Учитель-детектив. Завжди в пошуку - тільки не себе, а винних. Любить у невдачах когось звинувачувати. Не важливо, хто винен: родичі учня, підручники, програми чи МОН узагалі - головне, щоб можна когось критикувати. Часто страдниками стають "ностальгісти", які еволюціонували й вирішили не просто страждати, а озвучити наболіле. Прикметно, що "детективи" самі нічого не створюють, адже інакше їх теж можуть у чомусь звинуватити.

Учитель-прокурор. Його основне покликання - шукати недоліки в роботі інших, критикувати й засуджувати, виносити вироки. Зазвичай такий учитель  діаметрально протилежний до вчителя-НУШ. "Прокурор" нічого власного не пише, бо поле його діяльності - критика вже створеного кимось. Типологічно "прокурор" близький до "детектива", але є головна відмінність: прокурор критикує, не вдаючись до пошуку причин явища.

Учитель-ксерокопія. Такий учитель не переймається творчістю. Та й для чого, якщо є вчитель-блогер, який описує весь процес навчання, учитель-НУШ, який і так усе зробив, та ще й учитель-підприємець, у якого можна багато чого купити?

Учитель-тінь. Він за всіма спостерігає. У соцмережах не коментує практично нічого, щоб не помилитися й не бути підданим критиці. Не можна сказати, що вчитель-тінь не творчий. Ні, часто навіть навпаки. Просто в нього принцип "Мовчання - золото". Зазвичай про "тінь" знають у вузьких колах і міні-групах, де йому фізично сховатися неможливо.

Просто вчитель. Він просто любить дітей і намагається бути чесними і з ними, і з собою. Він професійний. Його уроки цікаві. Часом просто вчитель поєднує ознаки кількох вище наведених типів, але сказати, який у ньому тип переважає точно, важко. Зараз, читаючи цей текст, просто вчитель посміхається, бо розуміє, як важливо в сучасному світі бути оригінальним, сучасним і водночас залишатися собою :) .

Олеся Калинич, вчителька Хустської гімназії-інтернату

Додати коментар


Захисний код
Оновити

Якщо ви помітили помилку, то виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter